KeLBaYKuŞ Forum

Geri git   KeLBaYKuŞ Forum > KeLBaYKuŞ Forum > Öneriler / Eleştiriler


Öneriler / Eleştiriler - KeLBaYKuŞ Forum hakkında önerileriniz ve eleştirilerinizi yazabilirsiniz


Cevapla
 
Seçenekler
  #41 (permalink)  
Alt 15.08.09, 08:49
Joannie - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Lonely...
 
Kaydolma: 15.07.09
Kadın
Mesajlar: 10.176
Teşekkürler: 1.351
Üyeye 613 kez teşekkür edildi
Standart Cevap: KeLBaYKuŞ'ta Şu Olmalı...

Her 23 nisan'da ZipMaker forumun başına bir günlüğüne bir çocuk getirsin...
Ayrıca her 19 mayısta'da ZipMaker'in koltuğuna bir genç oturtalım, forumun yönetimini bir günlüğüne ona verelim

Bu mesaj; Joannie tarafından '16.08.09 - 20:56' tarihinde değiştirildi. Sebep: ekleme
Alıntı ile Cevapla
Teşekkür Edenler:
Sponsor
  #42 (permalink)  
Alt 27.08.09, 23:22
NighTurks - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Efendi Baykuş
 
Kaydolma: 21.08.09
Erkek
Mesajlar: 1.037
Teşekkürler: 102
Üyeye 62 kez teşekkür edildi
Standart Cevap: KeLBaYKuŞ'ta Şu Olmalı...

site içi arama kutu olsun böylece forumda daha rahat dolaşırız
Alıntı ile Cevapla
  #43 (permalink)  
Alt 28.08.09, 01:43
ZipMaker - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
İlk KeLBaYKuŞ!
 
Kaydolma: 28.08.06
Erkek
Mesajlar: 12.101
Teşekkürler: 516
Üyeye 12.623 kez teşekkür edildi
Standart Cevap: KeLBaYKuŞ'ta Şu Olmalı...

Her bölüme ait arama kutusu zaten var, ayrıca siteiçi genel arama içinde menüde link bulunuyor.
Alıntı ile Cevapla
  #44 (permalink)  
Alt 28.08.09, 11:22
yasmin_108 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Profesör Baykuş
 
Kaydolma: 08.08.09
Kadın
Mesajlar: 2.063
Teşekkürler: 296
Üyeye 186 kez teşekkür edildi
Standart Cevap: KeLBaYKuŞ'ta Şu Olmalı...

M€rtH demiş ki:
- mekan sahibi kardeşim benim sitemizde dha rahat bir şekilde birbirimizle iletişim kurmak için bir yer olsa fena olmazdı online olan arkadaşlarımızla chet tarzı bi yer...
evet,böyle chat tarzı bir şey olsa güzel olurdu...
Alıntı ile Cevapla
  #45 (permalink)  
Alt 28.08.09, 13:05
ZipMaker - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
İlk KeLBaYKuŞ!
 
Kaydolma: 28.08.06
Erkek
Mesajlar: 12.101
Teşekkürler: 516
Üyeye 12.623 kez teşekkür edildi
Standart Cevap: KeLBaYKuŞ'ta Şu Olmalı...

yasmin_108 demiş ki:
- evet,böyle chat tarzı bir şey olsa güzel olurdu...
Böyle birşey olmayacak, lütfen tekrar tekrar sohbet konusunu gündeme getirmeyelim.

Olmamasının Sebebleri:

1) Zaten özel mesajla üyeler konuşabiliyor.
2) Her üye sohbet olduğunu görünce direk damlar, bu da sunucuyu çok fazla yorar. (15bin ziyaretçi olduğunu düşünürseniz, siz de hak verirsiniz bana.)
3) Chat'in takibi olmaz çünkü anlıktır. Üyelerin tacize uğraması, tartışmaların çıkması an meselesi.
4) Reklam yapanlar olur.
5) Flood yapanlar olur.

Forum siteleri için çok detaylı bir yazılım yok, bu tür sorunları engellemek çok zor olur.

Yine de öneri için teşekkürler.
Alıntı ile Cevapla
Teşekkür Edenler:
  #46 (permalink)  
Alt 04.09.09, 01:11
thuqsan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Acemi Baykuş
 
Kaydolma: 03.02.09
Erkek
Mesajlar: 145
Teşekkürler: 16
Üyeye 12 kez teşekkür edildi
Standart Cevap: KeLBaYKuŞ'ta Şu Olmalı...

bnce the simpsons eklenebilir ya da southparkın resmi sitesindeki oyunlar da olabilir
Alıntı ile Cevapla
  #47 (permalink)  
Alt 04.09.09, 20:42
Cool Girl - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
KeLBaYKuŞ
 
Kaydolma: 02.09.09
Kadın
Mesajlar: 5.565
Teşekkürler: 332
Üyeye 349 kez teşekkür edildi
Standart Cevap: KeLBaYKuŞ'ta Şu Olmalı...

ya bi oyun olsun (yani oynu derken sanalikaya bakın onun gibi bişiy )
Alıntı ile Cevapla
  #48 (permalink)  
Alt 18.09.09, 16:07
maeglin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Yavru Baykuş
 
Kaydolma: 14.09.09
Erkek
Mesajlar: 31
Teşekkürler: 9
Üyeye 2 kez teşekkür edildi
Standart Cevap: KeLBaYKuŞ'ta Şu Olmalı...

zipmarker gibi bi 3 admin daha olsa baska biseye lazım olmaz zaten amacımız dünyanın en büyük forumu olmak xD ileri marş )
Alıntı ile Cevapla
  #49 (permalink)  
Alt 22.09.09, 18:58
mrv_gs - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Yavru Baykuş
 
Kaydolma: 01.09.09
Kadın
Mesajlar: 22
Teşekkürler: 1
Üyeye 1 kez teşekkür edildi
Standart Cevap: KeLBaYKuŞ'ta Şu Olmalı...

her şey güzel zipmaker elinden geleni yapıyo zaten
Alıntı ile Cevapla
  #50 (permalink)  
Alt 22.09.09, 19:02
Joannie - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Lonely...
 
Kaydolma: 15.07.09
Kadın
Mesajlar: 10.176
Teşekkürler: 1.351
Üyeye 613 kez teşekkür edildi
Standart Cevap: KeLBaYKuŞ'ta Şu Olmalı...

mrv_gs demiş ki:
- her şey güzel zipmaker elinden geleni yapıyo zaten


Sen de kendine göre haklısın aslında
Alıntı ile Cevapla
Cevapla


Seçenekler




© 2013 KeLBaYKuŞ Forum | AtEsH
Telif Hakları vBulletin v3.8.4 - ©2000-2020 - Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.2.0'e Aittir.
Açılış Tarihi: 29.08.2006